Vi har satt i gang ekstra tiltak for å imøtekomme våre reisende og sikre at alle holder seg trygge og friske. Finn ut mer om vår nye rengjøring- og sikkerhetspolicy nedenfor.

Dyprensing & Sikkerhetspolicy

Kunder og ansattes sikkerhet og helse er vår fremste prioritet. Derfor har vi vedtatt en ny sikkerhetspolicy og tatt i bruk en grundig prosedyre for dyprensing på alle våre utleie kjøretøy.

Vår sikkerhetspolicy har som mål å beskytte både kunder og ansatte på stedet. VI har innført nye tiltak for å mminimere behovet for kontakt mellom ansatte og kunder sånn som: online innsjekking, kjøretøy turorialvideoer og nettbrett verifisering av all nødvendig informasjon. Bruk av maske er obligatorisk for ansatte og kunder ved henting av kjøretøy, i tillegg til obligatorisk antibac, som er tilgjengelig på alle våre depoter i hele Europa. For å minimere risikoen ytterligere, er kontakten mellom ansatte og kunder begrenset til minst 2 meters avstand. Videre sjekker vi temperaturen til våre ansatte daglig med infrarødt termometer.

Vår oppdaterte rengjøringspolicy er ekstra grundig og består av tre rengjøringsfaser for å minimere risikoen for spredning.

A round badge from Turismo de Portugal that shows this company is clean and safe

Kunder og ansattes sikkerhet og helse er vår fremste prioritet. Derfor har vi vedtatt en ny sikkerhetspolicy og tatt i bruk en grundig prosedyre for dyprensing på alle våre utleie kjøretøy.

Vår sikkerhetspolicy har som mål å beskytte både kunder og ansatte på stedet. VI har innført nye tiltak for å mminimere behovet for kontakt mellom ansatte og kunder sånn som: online innsjekking, kjøretøy turorialvideoer og nettbrett verifisering av all nødvendig informasjon. Bruk av maske er obligatorisk for ansatte og kunder ved henting av kjøretøy, i tillegg til obligatorisk antibac, som er tilgjengelig på alle våre depoter i hele Europa. For å minimere risikoen ytterligere, er kontakten mellom ansatte og kunder begrenset til minst 2 meters avstand. Videre sjekker vi temperaturen til våre ansatte daglig med infrarødt termometer.

Vår oppdaterte rengjøringspolicy er ekstra grundig og består av tre rengjøringsfaser for å minimere risikoen for spredning.

Dyprensing

Etter at en reisende leverer tilbake kjøretøyet, desinfiseres det fullstendig med et kraftig desinfeksjonsmiddel. Etter dette, når vi forbereder kjøretøyet til neste henting, blir et dyprensende desinfeksjonsmiddel påført manuelt igjen, for å unngå at virus kan overføres mellom reisende. Vi er spesielt oppmerksomme på alle overflater ofte berøres under bruk av kjøretøyet. Som for eksempel dørhåndtak, lysbrytere og rattet. Våre ansatte bruker heldekkende rengjøringsklær for din og deres egen sikkerhet.

Generell rengjøring

Først etter at bobilen er grundig desinfisert, fortsetter vi til vår generelle rengjøringsprosedyre. Dette for å kunne sikre alles helse. Vår generelle rengjøring dekker hele kjøretøyet, innvendig og utvendig. På dette stadiet bruker personalet hansker og masker for å minimere smitterisiko. Etter en siste inspeksjon får kjøretøyet et skilt som sier at det er rengjort, sikkert og "klar til å gå".

Rengjøring av tilleggsutstyr

Policyen beskrevet ovenfor gjelder også for tilleggsutstyr. Bord, stoler, surfebrett, og alt annet tillegsutstyr blir desinfisert og rengjort før de legges til bilen din.

  • Staff member wearing mask visor and gloves
Item 1 of 8

Tilpass deg til omstendighetene med vår fleksible reisepolicy

Du har planlagt og bestilt din drømmetur, men kanskje omstendighetene gjør at du ikke kan reise. Heldigvis lar gjør vår fleksible reisepolicy det mulig å avbestille reservasjonen din inntil 48 timer før planlagt innsjekkingsdato, uten å miste verdien av bookingen:

  • Hvis du avbestiller reservasjonen din mer enn 48 timer før planlagt innsjekkingsdato, har du rett til å motta en reisekupong med samme beløp som du betalte for bestillingen.
  • Reiseskupongen kan brukes på alle våre lokasjoner, Indie Campers kjøretøy og tilgjengelige datoer for innsjekking, frem til 31. desember 2021. Kupongen kan brukes mer enn én gang fremtil beløpet er brukt helt opp. Hvis du bestiller en reise til en høyere pris enn det som gjenstår i reisekupongen, må du ganske enkelt betale det utestående beløpet for å bekrefte reservasjonen.
  • For avbestillinger som gjøres etter 48 timer før planlagt innsjekkingsdato, har du ikke rett til å motta reisekuponger eller refusjon.
  • Avbestillingsforespørsler vil kun bli ansett som gyldige om de er kommunisert skriftlig via e-post sendt til reservations@indiecampers.com.
  • Kun en avbestillingsforespørsel per bestilling er tillatt. Det betyr at en kunde kan be om en reisekupong en gang og bruke den til å bestille en reise med ulike detaljer, men det vil ikke være mulig å be om et reiseskupong igjen.
  • I tillegg forbeholder Indie Campers seg retten til å bruke eventuelle avbestillingsrettigheter / -alternativer i henhold til gjeldende lover.

Online innsjekking for en rask henting med mindre kontakt

Som et teknologidrevet selskap vil vi forbedre din sikkerhet og opplevelse gjennom innovasjon. Vi har tatt i bruk en enkel online innsjekking for rask og effektiv avhenting, med minimal kontakt mellom kunder og ansatte.

Online booking

Det har aldri vært enklere å reservere en bobil på nettet. Sammenlign priser, datoer, modeller, tilgjengelighet og bestill med noen få klikk.

Online check-in åpner

Du vil motta kommunikasjon når perioden for online check-in åpner, 30 dager før planlagt hentingsdato.

Sjekk inn og tilpass din reservasjon

For å sjekke inn online, må du laste opp nødvendige dokumenter (ID-er, førerkort) og bekreft dine opplysninger. Du kan også legge til ekstrautstyr og andre ønsker som flyplasstransport, samt se en detaljert video om kjøretøy.

Hent nøkkelene og dra på tur!

Ved henting er alt som gjenstår å få nøklene og kjøre avgårde!