Kundeanmeldelser
1 Personer
12 dager
Chicago → Chicago
Solis
Jeg hadde en fantastisk reise i indiecamperen min rundt Lake Michigan. Alt fungerte perfekt, og det var fantastisk å kunne dra opp til en naturskjønn utsikt og lage meg en matbit og bare nyte. Flott å slippe å bruke offentlige toaletter også!
I had an amazing journey in my indie camper solis around Lake Michigan. Everything worked perfectly and it was awesome to be able to pull up to a scenic view and make myself a snack and just enjoy. Great not having to use public toilets too!
Jeg hadde en fantastisk reise i indiecamperen min rundt Lake Michigan. Alt fungerte perfekt, og det var fantastisk å kunne dra opp til en naturskjønn utsikt og lage meg en matbit og bare nyte. Flott å slippe å bruke offentlige toaletter også!
2 Personer
4 dager
Chicago → Chicago
Wrangler
Alt var perfekt. Kjøretøyet samsvarer med beskrivelsen. Enkel støtte.
Tout etait parfait. Le véhicule correspond à la description. Prise en charge facile.
Alt var perfekt. Kjøretøyet samsvarer med beskrivelsen. Enkel støtte.
1 Personer
3 dager
Chicago → Chicago
Solis
Ren og enkel innsjekkingsopplevelse! Lederen Sean var veldig hjelpsom, fleksibel og profesjonell! Varebilen var ren, klargjort og lett å kjøre. Teamet forlot meg til og med gryter og panner uten ekstra kostnad (: Enkel og enkel betalingsopplevelse! Jeg har akkurat levert varebilen i samme stand som den var da jeg hentet den og jeg var på vei!
Clean and easy check-in experience! The manager Sean was very helpful, flexible and professional! The van was clean, prepped and easy to drive. The team even left me pots and pans at no additional charge (: Simple and easy checkout experience! I just dropped the van off in the same condition as it was when I picked it up and I was on my way!
Ren og enkel innsjekkingsopplevelse! Lederen Sean var veldig hjelpsom, fleksibel og profesjonell! Varebilen var ren, klargjort og lett å kjøre. Teamet forlot meg til og med gryter og panner uten ekstra kostnad (: Enkel og enkel betalingsopplevelse! Jeg har akkurat levert varebilen i samme stand som den var da jeg hentet den og jeg var på vei!
5 Personer
9 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Henting ble forsinket med 2 timer på grunn av at andre kunder og rv ikke var helt klar. Personalet var veldig hjelpsomme og ga oss ekstra tid for avlevering i andre enden av turen. Rv var litt støyende mens på veien, men bortsett fra det, var veldig bra. Se kommentarene ovenfor.
Pick up was delayed by 2 hours due to other customers and rv not being completely ready. Staff were very helpful and gave us extra time for drop off at other end of trip. Rv was a bit noisy while on the road, but apart from that, was very good. See above comments.
Henting ble forsinket med 2 timer på grunn av at andre kunder og rv ikke var helt klar. Personalet var veldig hjelpsomme og ga oss ekstra tid for avlevering i andre enden av turen. Rv var litt støyende mens på veien, men bortsett fra det, var veldig bra. Se kommentarene ovenfor.
4 Personer
18 dager
Chicago → Los Angeles
Four Winds
Flott opplevelse, uten noen form for problemer. Stor tilgjengelighet av INDIE-ansatte (spesielt ALEX som jeg takker hjertelig) for å løse uforutsette problemer. Jeg foreslår definitivt INDIE
Bellissima esperienza, senza alcun genere di problema. Grande disponibilità del personale INDIE (in particolare ALEX che ringrazio vivamente) a risolvere imprevisti. Suggerisco sicuramente INDIE
Flott opplevelse, uten noen form for problemer. Stor tilgjengelighet av INDIE-ansatte (spesielt ALEX som jeg takker hjertelig) for å løse uforutsette problemer. Jeg foreslår definitivt INDIE
2 Personer
4 dager
Chicago → Chicago
Solis
Waldo fra Indie Campers Chicago gjorde en god jobb! Alt i alt bra fyr! Veldig positiv opplevelse. Veldig positiv opplevelse med Indie Campers!
Waldo from Indie Campers Chicago did a great job! Overall good guy! Very positive experience. Very positive experience with Indie Campers!
Waldo fra Indie Campers Chicago gjorde en god jobb! Alt i alt bra fyr! Veldig positiv opplevelse. Veldig positiv opplevelse med Indie Campers!
2 Personer
12 dager
Chicago → Phoenix
Four Winds
Det var en helt ny rv. De hadde mangel på kjøkkenutstyr. Flott team, veldig grei, veldig profesjonelt. Bobilen kom uten den avtakbare skjermen for å skjule fronten av kabinen. Også vindusskjermen til kjøkkenvinduene rasler konstant, det bør redesignes. Samlet utmerket skjønt.
It was a brand new rv. They did have a shortage of kitchen supplies. Great team, very straightforward, very professional. The rv came without the detachable screen to obscure front of cabin. Also the window screen of the kitchen windows rattles constantly, that should be redesigned. Overall excellent though.
Det var en helt ny rv. De hadde mangel på kjøkkenutstyr. Flott team, veldig grei, veldig profesjonelt. Bobilen kom uten den avtakbare skjermen for å skjule fronten av kabinen. Også vindusskjermen til kjøkkenvinduene rasler konstant, det bør redesignes. Samlet utmerket skjønt.
2 Personer
21 dager
Chicago → Los Angeles
Four Winds
Utmerket service, veldig fornøyd, jeg anbefaler det, alt er utmerket.
excelente servicio muy complacido lo recomiendo, todo excelente.
Utmerket service, veldig fornøyd, jeg anbefaler det, alt er utmerket.
4 Personer
6 dager
Chicago → Chicago
Solis
Vedlikehold Det er flott
Maintenance It’s great
Vedlikehold Det er flott
1 Personer
17 dager
Chicago → Los Angeles
Solis Air
Jeg hadde noen problemer med den første campingvognen Ford Winds, flatt dekk, løshet i rattet og røyk som kom ut når varmeapparatet ble slått på, men når jeg byttet til Winnebago Solis gikk det greit herfra! Sean West var fantastisk, og han fikk meg virkelig til å føle meg mer rolig til tross for alt som skjedde, også en stor takk til Mon for å være så hjelpsom! Jeg hadde assistanse med Ford Winds, jeg fant kundeservice manglet debriefing mellom teamene, så jeg måtte forklare meg om og om igjen om det samme, og gjorde hele situasjonen verre enn det burde vært, også ble jeg overlovet ting som ikke var mulig.
Jeg var ikke så fornøyd med kassen, jeg ble først møtt av Alex, men så antar jeg at han begynte å gjøre noe annet og Luis ser ut til å være personen som har med å sjekke bobilen jeg satte av, jeg visste bare ikke hva skjedde, og selv om jeg sjekket alt før jeg slapp varebilen og selv om LPG var full før jeg slapp den, var det tomt da de sjekket det, og for å være ærlig, gjorde dette meg veldig opprørt, for jeg har ikke noe problem tok ansvar for en feil, men jeg visste at det var fullt. Så fortalte de meg at de ikke ville belaste meg og for å snakke med kundeteamet, men de belastet meg likevel. Takk til Marisa for å være så forståelsesfull og hjelpe meg med å løse dette problemet.
I had some issues with the first camper Ford Winds, flat tire, looseness in steering wheel, and smoke coming out when turn on the heater, however once I changed to Winnebago Solis it all went smooth from here! Sean West was amazing and he really made me feel more calm despite everything that happened, also massive thanks to Mon for being so helpful! I did have assistance with Ford Winds, I found customer service lacked of debrief between teams so I had to explain myself over and over about same thing, and made the whole situation worse than should have been, also I was overpromised things that weren't possible.
I wasn't all too happy with the checkout, I was first greeted by Alex, but then I guess he started doing something else and Luis seem to be the person dealing with checking the camper I dropped off, I just didn't know what was happening, and then even though I checked everything before I dropped the van and even though LPG was full before I dropped it it was empty when they checked it, and in all honesty, this did upset me very much, because I have no problem taking responsibility of a mistake, but I knew it was full. Then they told me they won't charge me and to speak with the customer team yet they still charged me. Thanks to Marisa for being so understanding and helping me sort out this issue.
Jeg hadde noen problemer med den første campingvognen Ford Winds, flatt dekk, løshet i rattet og røyk som kom ut når varmeapparatet ble slått på, men når jeg byttet til Winnebago Solis gikk det greit herfra! Sean West var fantastisk, og han fikk meg virkelig til å føle meg mer rolig til tross for alt som skjedde, også en stor takk til Mon for å være så hjelpsom! Jeg hadde assistanse med Ford Winds, jeg fant kundeservice manglet debriefing mellom teamene, så jeg måtte forklare meg om og om igjen om det samme, og gjorde hele situasjonen verre enn det burde vært, også ble jeg overlovet ting som ikke var mulig.
Jeg var ikke så fornøyd med kassen, jeg ble først møtt av Alex, men så antar jeg at han begynte å gjøre noe annet og Luis ser ut til å være personen som har med å sjekke bobilen jeg satte av, jeg visste bare ikke hva skjedde, og selv om jeg sjekket alt før jeg slapp varebilen og selv om LPG var full før jeg slapp den, var det tomt da de sjekket det, og for å være ærlig, gjorde dette meg veldig opprørt, for jeg har ikke noe problem tok ansvar for en feil, men jeg visste at det var fullt. Så fortalte de meg at de ikke ville belaste meg og for å snakke med kundeteamet, men de belastet meg likevel. Takk til Marisa for å være så forståelsesfull og hjelpe meg med å løse dette problemet.
4 Personer
3 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Dette er de tingene vi ønsker å bli vurdert:
Innvendig rengjøring må forbedres
Settet med retter være komplett og matchet. Vi fikk stykker fra forskjellige sett.
Madrasser er veldig ubehagelige, en skummadrass vil sette pris på. Det kan være et alternativ.
Et jevnt sett vil settes pris på, selv om det er valgfritt.
Kleshenger vil også sette pris på. Vi må kjøpe et sett.
Putene var virkelig dårlige. Vi kjøper en ny.
Vi har god oppmerksomhet fra støttetjenesten når vi melder at kontrollampen lyser.
Leverings- og returtjenesten var veldig vennlig av Joel
Neste gang vil vi gjerne be om et nytt kjøretøy hvis det er mulig.
Vi nyter reisen med bobilen. Takk. Vi kom med noen forslag i forbedringsdelen.
Om å anbefale Indie, vil vi gjøre, men vi anbefaler også å be om det vi trenger for å gjøre en bedre opplevelse.
Takk
Great experience. Thank you Looking fwd for our next trip. Everything went well. Thank you!!
Dette er de tingene vi ønsker å bli vurdert:
Innvendig rengjøring må forbedres
Settet med retter være komplett og matchet. Vi fikk stykker fra forskjellige sett.
Madrasser er veldig ubehagelige, en skummadrass vil sette pris på. Det kan være et alternativ.
Et jevnt sett vil settes pris på, selv om det er valgfritt.
Kleshenger vil også sette pris på. Vi må kjøpe et sett.
Putene var virkelig dårlige. Vi kjøper en ny.
Vi har god oppmerksomhet fra støttetjenesten når vi melder at kontrollampen lyser.
Leverings- og returtjenesten var veldig vennlig av Joel
Neste gang vil vi gjerne be om et nytt kjøretøy hvis det er mulig.
Vi nyter reisen med bobilen. Takk. Vi kom med noen forslag i forbedringsdelen.
Om å anbefale Indie, vil vi gjøre, men vi anbefaler også å be om det vi trenger for å gjøre en bedre opplevelse.
Takk
1 Personer
3 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Veldig enkel prosess,
Innbydende og vennlig personale og en god pålitelig bobil.
Very easy process,
Welcoming and friendly staff and a good reliable RV.
Veldig enkel prosess,
Innbydende og vennlig personale og en god pålitelig bobil.
5 Personer
7 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Første gang jeg bruker IndieCampers, men absolutt ikke den siste. Takk Shawn for alt!
First time using IndieCampers but certainly not the last. Thank you Shawn for everything!
Første gang jeg bruker IndieCampers, men absolutt ikke den siste. Takk Shawn for alt!
2 Personer
10 dager
Chicago → Seattle
Four Winds
Avleveringsteamet var utmerket, 5/5! På hentestedet fikk vi i hovedsak nøklene og måtte spørre om kjøretøyspesifikasjoner (dvs. steder med grått/svart vann, gass, propan osv.).
En rutinemessig generell oversikt over alle kjøretøyspesifikasjonene ved henting ville vært flott 👍🏼
Drop off team was excellent, 5/5! The pickup location we were essentially given the keys and had to ask for vehicle specs (I.e. grey/black water locations, gas, propane, etc).
A routine general rundown of all the vehicle specs on pickup would be great 👍🏼
Avleveringsteamet var utmerket, 5/5! På hentestedet fikk vi i hovedsak nøklene og måtte spørre om kjøretøyspesifikasjoner (dvs. steder med grått/svart vann, gass, propan osv.).
En rutinemessig generell oversikt over alle kjøretøyspesifikasjonene ved henting ville vært flott 👍🏼
2 Personer
15 dager
Chicago → Chicago
Solis
Sykkelstativ bak, kan du ha mulighet til å fjerne det eller leie ut sykler.
Legg ved en gulvmatte foran inngangen for å holde den tydeligere! Elsket det så mye! Det var en så flott opplevelse at vi ville gjøre det igjen og igjen.
Sean in Chicago was awesome. The only thing during the whole experience was that the customer service line was only through What’s App chat which was a little weird to try and deal with. The what’s app chat for customer service was difficult to deal with it would be nice to also have more local customer service too.
Sykkelstativ bak, kan du ha mulighet til å fjerne det eller leie ut sykler.
Legg ved en gulvmatte foran inngangen for å holde den tydeligere! Elsket det så mye! Det var en så flott opplevelse at vi ville gjøre det igjen og igjen.
2 Personer
19 dager
Chicago → Los Angeles
Four Winds
Alt var ganske bra. Hver arbeider du har er fantastisk og så snill at det hjalp min generelle opplevelse. Så vær takknemlig for dem. Det eneste problemet er at når noen trenger å kontakte serviceteamet, må de gjøre det gjennom WhatsApp. Jeg prøvde så mange ganger, men jeg fant dem ikke. Bare finn 1-2 flere måter å kontakte dem på Viber eller noe annet. Så hvis en måte av en eller annen grunn ikke fungerer, er det noen andre alternativer. Så 24/7-tjenesten du sa du tilbyr, eksisterer åpenbart ikke, men alt annet var perfekt.
Everything was pretty good. Every worker you have is amazing and so kind that helped my overall experience. So be thankful for them. The only problem is that when someone needs to contact the service team, has to do it through WhatsApp. I tried so many times but I couldn’t find them. Just find 1-2 more ways of contacting them Viber or something else. So if one way doesn’t work for any reason there are some other options. So the 24/7 service u said you provide, obviously doesn’t exist but everything else was perfect.
Alt var ganske bra. Hver arbeider du har er fantastisk og så snill at det hjalp min generelle opplevelse. Så vær takknemlig for dem. Det eneste problemet er at når noen trenger å kontakte serviceteamet, må de gjøre det gjennom WhatsApp. Jeg prøvde så mange ganger, men jeg fant dem ikke. Bare finn 1-2 flere måter å kontakte dem på Viber eller noe annet. Så hvis en måte av en eller annen grunn ikke fungerer, er det noen andre alternativer. Så 24/7-tjenesten du sa du tilbyr, eksisterer åpenbart ikke, men alt annet var perfekt.
2 Personer
4 dager
Chicago → Chicago
Solis Air
Alt var perfekt, fantastisk personale!!!
Everything was perfect, wonderful staff!!!
Alt var perfekt, fantastisk personale!!!
2 Personer
5 dager
Chicago → New York
Solis
Richard har vært flink til å kommunisere om morgenen at kjøretøyet, på grunn av sen retur, ikke vil være klart til avtalt tid. Som vi kommuniserte fant jeg faktisk ut at plasseringen er på et annet sted enn det endelige reservasjonsdokumentet mitt ga. Det må være en teknisk feil som ikke er rettet ennå, siden du byttet plassering i Chicago. Vennligst se nærmere på dette før du muligens har en sint kunde stående i Schaumburg. En varsellampe kom opp om skiltlyset, men på en eller annen måte fikset dette seg under turen og forsvant. Wesley har vært eksepsjonell i å kommunisere og imøtekomme meg, og returen av kjøretøyet var enkel og smidig.
Det oransje motorlyset dukket opp på dashbordet på min nest siste dag, men forsvant også den siste dagen igjen. Informerte Wesley om det!
Generell kommentar om de forskjellige kjørelengdene og refusjonsprosedyrene i forhold til hva Transfer Car ga og hva Indie Camper ga. Jeg ble forsikret om at kjørelengden er det Transfer Car-informasjonen ga, og vi må vente til den endelige regningen, refusjonen og depositumet er gjort opp, men det er litt forvirrende og skaper tvil som førstegangskunde. Reservasjonspersonalet jeg pratet med har heller ikke alltid vært klar over Transfer Car-avtalen eller prosedyrene, men de ansatte på lokasjonene vet mer om det.
Richard has been great in communicating in the morning that the vehicle, due to late return, will not be ready at the scheduled time. As we communicated I actually found out that the location is at a different place than what my final reservation document provided. There must be a technical glitch not corrected yet, since you switched locations in Chicago. Please look into this before you possibly have an angry customer standing in Schaumburg. One warning light came up about the License Plate light, but somehow this fixed itself during the trip and disappeared. Wesley has been exceptional in communicating and accommodating me and the return of the vehicle was simple and smooth.
The orange engine light appeared on the dashboard on my second to last day but also disappeared on the last day again. Informed Wesley about it!
General comment about the different mileage and reimbursement procedures in regard to what Transfer Car provided and what the Indie Camper provided. I was ensured that the mileage is what Transfer Car information provided and we have to wait until the final bill, reimbursement, and security deposit have been settled, but it is kind of confusing and creates doubt as a first-time customer. The reservation staff I chatted with, also have not always been well aware of the Transfer Car agreement or procedures, but the staff at the locations know more about it.
Richard har vært flink til å kommunisere om morgenen at kjøretøyet, på grunn av sen retur, ikke vil være klart til avtalt tid. Som vi kommuniserte fant jeg faktisk ut at plasseringen er på et annet sted enn det endelige reservasjonsdokumentet mitt ga. Det må være en teknisk feil som ikke er rettet ennå, siden du byttet plassering i Chicago. Vennligst se nærmere på dette før du muligens har en sint kunde stående i Schaumburg. En varsellampe kom opp om skiltlyset, men på en eller annen måte fikset dette seg under turen og forsvant. Wesley har vært eksepsjonell i å kommunisere og imøtekomme meg, og returen av kjøretøyet var enkel og smidig.
Det oransje motorlyset dukket opp på dashbordet på min nest siste dag, men forsvant også den siste dagen igjen. Informerte Wesley om det!
Generell kommentar om de forskjellige kjørelengdene og refusjonsprosedyrene i forhold til hva Transfer Car ga og hva Indie Camper ga. Jeg ble forsikret om at kjørelengden er det Transfer Car-informasjonen ga, og vi må vente til den endelige regningen, refusjonen og depositumet er gjort opp, men det er litt forvirrende og skaper tvil som førstegangskunde. Reservasjonspersonalet jeg pratet med har heller ikke alltid vært klar over Transfer Car-avtalen eller prosedyrene, men de ansatte på lokasjonene vet mer om det.
2 Personer
5 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Forhandleren endret plassering. Han gjorde alt for å gjøre det riktig. Jeg vil bruke Indie og dette stedet igjen. Crew gjorde en god jobb.
Dealer was changing locations. He did everything to make it right. I would use Indie and this location again. Crew did a great job.
Forhandleren endret plassering. Han gjorde alt for å gjøre det riktig. Jeg vil bruke Indie og dette stedet igjen. Crew gjorde en god jobb.
2 Personer
6 dager
Chicago → San Francisco
Solis
Kassen var hyggelig og kjøretøyet var (for det meste) klart til bruk. Det var tre problemer:
1) Vi trengte sengetøy og betalte for en ganske dyr "nødvendighetspakke". Men vi fikk bare to puter, et sammenleggbart bord og to stoler, ikke sengetøyet vi trengte.
2) Dekkene trengte luft.
3) Det var ingen spylervæske. Kundeservice mens du var på veien var en utfordring. Men når vi først startet WhatsApp-chatten, var det ok.
Utsjekkingen var bra. Nic og teamet hennes i Redwood City hjalp oss med et par ting vi trengte, og det var flott. Takk, Nic!
The checkout was pleasant and the vehicle was (mostly) ready to go. There were three issues:
1) We needed bedding and paid for a fairly expensive "essentials" package. But we only got two pillows, a folding table and two chairs, not the bedding we needed.
2) The tires needed air.
3) There was no windshield washing fluid. Customer service while on the road was a challenge. But once we got the WhatsApp chat going it was ok.
Checkout was good. Nic and her team in Redwood City helped us with a few things that we needed and that was great. Thank you, Nic!
Kassen var hyggelig og kjøretøyet var (for det meste) klart til bruk. Det var tre problemer:
1) Vi trengte sengetøy og betalte for en ganske dyr "nødvendighetspakke". Men vi fikk bare to puter, et sammenleggbart bord og to stoler, ikke sengetøyet vi trengte.
2) Dekkene trengte luft.
3) Det var ingen spylervæske. Kundeservice mens du var på veien var en utfordring. Men når vi først startet WhatsApp-chatten, var det ok.
Utsjekkingen var bra. Nic og teamet hennes i Redwood City hjalp oss med et par ting vi trengte, og det var flott. Takk, Nic!
2 Personer
3 dager
Chicago → Chicago
Solis
Rich var flott og veldig hjelpsom. Ville leie fra Indie igjen. Alt bra. Takk for opplevelsen.
Rich was great, and very helpful. Would rent from Indie again. All good. Thanks for the experience.
Rich var flott og veldig hjelpsom. Ville leie fra Indie igjen. Alt bra. Takk for opplevelsen.
1 Personer
10 dager
Chicago → Chicago
Four Winds
Ærlig talt, det er ikke rom for forbedring. Jeg hadde den beste opplevelsen på Chicago (Schaumburg), IL-anlegget. Jeg anbefaler dette stedet på det sterkeste, jeg fikk til og med venner til å legge telefonnummeret i telefonen deres slik at de kunne bruke dem neste gang de vil komme seg unna med familien. Igjen, ingen forbedring nødvendig på dette anlegget. Jeg har lest veldig dårlige anmeldelser på CA- og FL-fasilitetene, men bestemte meg for å gi Chicago en sjanse siden de var nye. Jeg vil definitivt være en returkunde. Jeg elsker absolutt teamet som driver det anlegget. Veldig vennlig, hjelpsom, informativ, høflig og svarte alltid på telefonen når jeg ringte!
Honestly, there is no room for improvement. I had the best experience at the Chicago (Schaumburg), IL facility. I highly recommend this location, I even had friends put the phone number in their phone so they could use them next time they want to get away with the family. Again, no improvement needed at this facility. I have read very bad reviews on the CA and FL facilities but decided to give Chicago a chance since they were new. I will definitely be a return customer. I absolutely love the team that runs that facility. Very friendly, helpful, informative, courteous, and always answered the phone when I called!
Ærlig talt, det er ikke rom for forbedring. Jeg hadde den beste opplevelsen på Chicago (Schaumburg), IL-anlegget. Jeg anbefaler dette stedet på det sterkeste, jeg fikk til og med venner til å legge telefonnummeret i telefonen deres slik at de kunne bruke dem neste gang de vil komme seg unna med familien. Igjen, ingen forbedring nødvendig på dette anlegget. Jeg har lest veldig dårlige anmeldelser på CA- og FL-fasilitetene, men bestemte meg for å gi Chicago en sjanse siden de var nye. Jeg vil definitivt være en returkunde. Jeg elsker absolutt teamet som driver det anlegget. Veldig vennlig, hjelpsom, informativ, høflig og svarte alltid på telefonen når jeg ringte!
2 Personer
15 dager
Chicago → Seattle
Four Winds
Utrolig hjelpende personale i begge ender, gikk utover for å gjøre turen så stressfri som mulig, takket være Richard og Jayde
Incredible helping staff at both ends , went above and beyond to make our trip as stress free as possible thanks Richard and Jayde
Utrolig hjelpende personale i begge ender, gikk utover for å gjøre turen så stressfri som mulig, takket være Richard og Jayde